неділю, 22 березня 2020 р.

Дистанційне навчання 6 клас


Географія (6 клас) тема «Рухи води у Світовому океані»

Доброго дня, шановні батьки, вчителі та учні й учениці! Оскільки карантин, то нам потрібно організувати дистанційне навчання.
Отож, пропонуємо вам заняття на тему «Рухи води у Світовому океані» (параграфи 43,44 підручника).
Виконайте наступні завдання:
1. Перечитайте відповідні параграфи підручника.
2. Перегляньте відеофрагменти про утворення океанічних течій та припливів і відпливів.
https://www.youtube.com/watch?v=fG3aSH4xplw – Як діють океанічні течії
https://www.youtube.com/watch?v=p3je1B-WfqQ – Куди дівається вода під час відпливів
3. Заповніть таблицю, користуючись параграфами підручника:
Рухи води у Світовому океані

Вид руху води Причина утворення

Хвилі

Цунамі

Припливи і відпливи

Океанічні течії

4. Позначте на контурній карті (Океани, с. 12-13 контурної карти) теплі течії: Гольфстрім (найпотужніша тепла течія світу), Куросіо, Північноатлантична; холодні течії: Течія Західних вітрів (найпотужніша холодна течія та єдина, яка проходить через усю Землю), Перуанська (Гумбольдта), Бенгельська.
Теплі течії позначаємо червоною ручкою (олівцем), холодні – синьою. Обов’язково вказуємо їх напрямок.
5. Дайте письмову відповідь на питання (2-3 речення):
а) Чому Перуанську течію з температурою води +22°С вважають холодною, а Північноатлантичну з температурою +2°С – теплою.
б) Чому Гольфстрім і Північноатлантичну течію вважають обігрівачами Європи?
в) Як течії впливають на клімат материків?


Географія 6 клас
Тема "Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі".Практична робота № 6 (продовження) «Позначення на контурній карті назв озер».
Любі шестикласники! Тільки для вас!
Дивовижні води суходолу! Є такі гідрологічні об’єкти, які просто вражають!
Ми думаємо, що від таких фактів Ви будете у захваті!!!
https://www.youtube.com/watch?v=NwPGgC3Xv0I

Опрацюйте параграф 44 ( Географія 6 клас. Автори Т. Г. Гільберг, Л.Б. Паламарчук)
1. Випишіть у зошит визначення поняття «озеро».
2. Складіть схему:
Типи озер (1.За стічністю; 2.За солоністю; 3.За походженням)

3. Спробуйте за схемою розрізнити типи озер (Схеми озер додаються). Випишіть у зошити приклади озер даних типів, які зустрічаються у підручнику. Знайдіть їх на карті.
4. Знайдіть на карті півкуль в атласі стор. 16-17 озера Байкал (Євразія) та Ейр (Австралія). Чим вони відрізняються? Чому вони мають різне забарвлення?
(Запишіть у зошит)
5. Перегляньте відео за посиланням. Випишіть у зошит назви озер, що зустрічаються у відео і спробуйте за допомогою тексту підручника визначити тип походження їх озерних улоговин.
https://www.youtube.com/watch?v=1Gna6UtuB7Q
6. Перекресліть таблицю у зошит. Допишіть її, використовуючи попередньо переглянуті відео та текст підручника. Позначте ці озера на контурній карті робочого зошита (де позначали попередньо гідрологічні об’єкти)
Найбільше озеро за площею
Найбільше скупчення прісноводних озер світу
Найвисокогірніше озеро світу
Найбільше за площею озеро Африки
Найглибше озеро світу
Найсолоніше озеро світу
7. Спробуйте за контурами озера знайти його на карті та вказати назву (у зошит)


Географія, 6 клас, тема «Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали»
Доброго дня, шановні батьки, вчителі та шестикласники! Оскільки карантин продовжується, то ми навчаємося в дистанційному режимі. Отож, пропонуємо вам сьогодні заняття на тему «Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали». Для продуктивної роботи нам знадобляться: підручник, атлас, робочий зошит, інтернет і, звичайно ж, хороший настрій. Тож бажаємо вам успіхів!

Тема: Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали.
1. Для початку повторимо «Озера та їх типи». Перевірте, на скільки ви зрозуміли дану тему.
Пропоную завдання за посиланням.
https://learningapps.org/7084338
https://learningapps.org/4894384
2. Опрацюйте параграф 45 (Т.Г.Гільберг, Л.Б.Паламарчук)
3. Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0M&feature=share&fbclid=IwAR2fW... Болото - що це?
Дайте визначення поняття «Болото» ( запишіть у зошит)
Заповніть таблицю (таблиця додається)

Таблиця має чотири колонки
1) Типи боліт
2) Розташування
3) Живлення
4) Органічний світ

4. Пригадайте, як на карті позначаються болота?
Знайдіть на фізичній карті півкуль та фізичній карті України території, де є болота. Позначте їх на контурній карті ( де позначали водні об’єкти)
5. Перегляньте цікаві відео про болота ( за бажанням, але це цікаво)
https://www.youtube.com/watch?v=vwUrcWGRooQ Загублений світ
https://www.youtube.com/watch?v=d2I-kjdUF6Q&feature=share&fbclid=IwAR3p9... найбільше болото
https://www.youtube.com/watch?v=MVXAdTZykIw&list=RDCMUCTrxl4u_Im4JdWumcn... болото Пантанал
https://www.youtube.com/watch?v=sPY0_Ng8ngc Васюганські болота
https://www.youtube.com/watch?v=oA-uRWBoN7k
6. Яке значення мають болота? Для чого їх охороняти? (дайте відповідь кількома реченнями)
7. Штучні водойми.
Випишіть у зошити і запам’ятайте визначення понять «водосховище», «ставок», «канали».
8. Знайдіть на карті атласу і позначте на контурній карті:
Канали: судноплавні – Панамський, Суецький, Північнокримський ( Україна)
9.* Знайдіть на картах за допомогою мережі інтернет: Водосховища: Вольта (Африка).
На Дніпрі – каскад водосховищ: Київське, Канівське, Дніпровське, Каховське, Кременчуцьке.
10. Розкрийте значення водосховищ, каналів, ставків. Запишіть у вигляді таблиці (таблиця додається).

Таблиця складається з 3 колонок
1) Значення каналів
2) Значення водосховищ
3) Значення ставків

11. Які штучні водойми є у вашій місцевості? Як їх використовують?
12. На закріплення пограйте в гру «Перший мільйон»
https://learningapps.org/4718484

Географія, 6 клас, тема «Води суходолу. Річки»

Доброго дня, шановні батьки, вчителі та учні й учениці! Оскільки карантин, то ми продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Отож, сьогодні ми вам пропонуємо тему заняття «Води суходолу. Річки». Ця тема надзвичайно цікава, але для того щоб ви розширили і поглибили свої знання, пропонуємо виконати наступні завдання. Щиро бажаємо успіхів!
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграф 47 підручника (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі).
2. Перегляньте відеофрагменти: https://www.youtube.com/watch?v=TGi8ZMI3uY8 – Води суходолу 6 клас
3. Проаналізуйте рис. 210 у підручнику (с. 183).
4. Намалюйте у зошиті схему "Річка та її частини" (схема додається).
Запишіть визначення понять: «річка», «витік», «гирло», «притоки», «річкова система», «річковий басейн», «вододіл».

5. Намалюйте у зошиті схему річкової долини (схема додається).
Запишіть визначення понять: «річкова долина», «русло (річище)», «заплава», «тераси».

6. Прочитайте розділ параграфа «Чим живляться річки». Виконайте схему (схема додається).
Живлення річок
1) дощове (Конго Амазонка)
2) снігове (Об,Маккензі)
3) льодовикове (Амудар’я, Міссурі)
4) підземне (Ніл)
5) змішане (Дніпро, Міссісіпі)

7. Опрацюйте розділ параграфа «Що таке водний режим річки». Заповніть таблицю "Фази водного режиму річки" (таблиця додається).
1) Фази водного режиму річки
Повінь
Межень
Паводок
Льодостав
2) Характеристика

8. Позначте на контурній карті річки: Дніпро, Дунай, Волга, Янцзи, Ніл, Амазонка, Міссісіпі. УВАГА! Позначаємо на тій же сторінці контурної карти, де позначали моря, затоки, протоки і т. д.

Географія, 6 клас, тема «Життя в морях та океанах. Океан та людина»


Доброго дня, шановні батьки, вчителі та учні й учениці шостого класу! Оскільки карантин, то ми продовжуємо працювати дистанційно. Отож, пропонуємо вам заняття на тему: «Життя в морях та океанах. Океан та людина»
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграфи 45, 46 підручника (автори В.М. Бойко, С.В. Міхелі).

2. Перегляньте відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=oFiaVTwXpsE – Таємниці Світового океану
https://www.youtube.com/watch?v=6a-2T1YL7KA – У Тихому океані науковці виявили сміттєвий континент площею, як чотири України
https://www.youtube.com/watch?v=c0zBpfXQWNY – Презентація до уроку: «Багатство вод Світового океану»

3. Доповніть у зошиті таблицю, користуючись текстом підручника (таблиця додається).
Життя у Світовому океані

4. Запишіть у зошит схему (схема додається).
Природні ресурси Світового океану (речовини та сили, що використовує людина)
водні (- у морській воді є багато розчинених речовин, - опріснення води)
біологічні (- планктон, - риба, молюски, краби, креветки, водорості, - морські звірі (кити, тюлені)
мінеральні (- корисні копалини)
енергетичні (- енергія припливів, - енергія течій, - енергія хвиль, - енергія прибою)

5. Дайте письмі відповіді на питання (3-5 речень).
а) Від яких чинників залежить поширення організмів в океанах та морях?
б) Які частини Світового океану є найбільш придатними для життя морських мешканців? Чому?
в) Як змінюється поширення організмів в океанах із зміною клімату? Чому?
г) У яких широтах води Світового океану найбагатші на рибу? Чому?

Джерело:https://geographer.com.ua/content/dystanciyne-navchannya-geografiya-6-klas

Немає коментарів:

Дописати коментар