неділю, 22 березня 2020 р.

Дистанційне навчання 9 клас

Дистанційне навчання, географія 9 клас, тема «Харчова промисловість»

Шановні батьки, вчителі та дев’ятикласники! Оскільки карантин, то нам потрібно організувати дистанційне навчання. Пропонуємо Вам спробувати вивчити деякі теми з географії самостійно. Думаємо, що вам буде цікаво. Для цього перегляньте, будь ласка, рекомендовані матеріали, опрацюйте відповідний матеріал у підручнику, перейдіть за посиланнями на інтернет ресурси та виконайте завдання, що запропоновані для перевірки рівня засвоєння нових знань, а також виконайте відповідні практичні завдання.
Сьогодні ми вам пропонуємо опрацювати тему «Харчова промисловість»
Бажаємо Вам успіхів!
Тема уроку: «Харчова промисловість України»
Виконайте наступні завдання:
1. Перегляньте відеофрагменти:
 «Харчова промисловість України»
https://www.youtube.com/watch?v=i--B4UjdyjE
 Виробництво харчових продуктів в Україні
https://www.youtube.com/watch?v=9CO2m4bLQYU&list=PLD8JhcNe2dD-
m5Rt7nm7V83pwoemLG981&index=36
 Борошномельно-круп’яна, хлібопекарна та макаронна галузі.
https://youtu.be/9OgXrSV_z7E
 Макаронна галузь
https://youtu.be/vhyf6oTZfCA
 Цукрова промисловість
https://youtu.be/bZCShYazXAs
 Олійно-жирова промисловість
https://www.youtube.com/watch?v=_ai7KrHOPSo
 Крохмале-патокова промисловість
https://youtu.be/FX4-qSZuEjM
 Виноробна та спиртова промисловість.
https://youtu.be/f7lvppYU1jI
 Виробництво безалкогольних напоїв
https://youtu.be/BpMH9pB2KLM
 Молококонсервна галузь
https://youtu.be/SdDkLpySc-8
 М’ясна промисловість
https://youtu.be/qVGPXhB6XXE
 Рибна промисловість
https://youtu.be/41hBEwocj_k
 Харчова промисловість світу
https://www.youtube.com/watch?v=lgtmjDM5mJA
 Виробництво продуктів харчування у світі
https://www.youtube.com/watch?v=8BHeNwcezLQ&list=PLD8JhcNe2dD-m5Rt7nm7V8...
2. Опрацюйте параграфи 32,33 підручника (автори В.М.Бойко, І.Л.Дітчук)
3. Розгляньте галузеву структуру харчової промисловості параграф 32, ст. 176
Дайте відповідь на питання в кінці параграфа
4. Попрацюйте з картою параграф 33, ст. 182
Дайте відповідь на питання в кінці параграфа
5. Дайте письмову відповідь на питання
 Які ТНК працюють у сфері виробництва продуктів?
 Які ТНК працюють на ринку харчових продуктів України? Які харчові виробництва вони контролюють?
Завдання для перевірки
1. Тести Харчова промисловість України та світу
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdJtkYJiIWdljdj9fFQqdlC_-iTk1_R...
2. Сполучить картки-країни із зображенням їх експортної продукції харчової промисловості.
https://learningapps.org/7682967


Географія 9 клас тема: «Виробництво продуктів харчування у світі: сучасні тенденції, вплив глобалізації та національних традицій, взаємозв’язок з агробізнесом. Традиційні виробництва харчових продуктів окремих країн світу»

Шановні батьки, вчителі та дев’ятикласники! Оскільки карантин, то ми використовуємо дистанційне навчання. Пропонуємо Вам опрацювати деякі теми з географії самостійно. Думаємо, що вам буде цікаво. Для цього перегляньте, будь ласка, рекомендовані матеріали, опрацюйте відповідний матеріал у підручнику та на інтернет ресурсах, а також виконайте завдання, що запропоновані для перевірки рівня засвоєння нових знань та відповідні практичні завдання.
Сьогодні ми вам пропонуємо опрацювати тему «Виробництво продуктів харчування у світі»
Бажаємо Вам успіхів!

Тема «Виробництво продуктів харчування у світі: сучасні тенденції, вплив глобалізації та національних традицій, взаємозв’язок з агробізнесом. Традиційні виробництва харчових продуктів окремих країн світу»
1. Опрацювати параграф 36 ( В.Ю.Пестушко, Г.Ш.Уварова, А.І.Довгань) та таблицю (додається)
2. Випишіть тези «Особливості розвитку харчової промисловості у світі»
3. Глобалізація - перетворення певного явища на світове, планетарне, те, яке стосується усієї Землі.
Спробуйте визначити переваги та недоліки глобалізації у харчовій промисловості світу.
4. Встановіть відповідність між ТНК, продукцією та містом України.
Прочитайте на сайтах даних ТНК їх спеціалізацію.
5. Випишіть із підручника країни-експортери та імпортери харчової продукції.
Порівняйте список цих країн. Чому проявляється така відмінність?
6. Виконайте завдання:
Встановіть відповідність між країною та її харчовою візиткою.
1. Вино, сир, паштет, морепродукти
2. Вино, сир, спагетті
3. Пиво, ковбаса, бекон
4. Сир, шоколад, кава
5. Масло, сир, шинка
6. Рибні консерви
7. Овочеві консерви

А Італія
Б Ісландія
В Німеччина
Г Франція
Д Данія
Е Болгарія
Ж Швейцарія

7. Встановіть відповідність між традиційною стравою, її назвою та здогадайтесь для якої країни вона характерна. Чим пов’язані ці країни? (Фото страв додається)
1. Човба з яловичого шлунку
2. Бігос
3. Окрошка
4. Окрошка
5. Деруни
6. Борщ
7. Мамалига
8. Гуляш


Сьогодні ми вам пропонуємо опрацювати тему «Транспорт України»

Тема уроку: «Транспорт України»

Виконайте наступні завдання:
1. Перегляньте відеофрагменти:
https://www.youtube.com/watch?v=I0Rx-zwtHYs – Транспорт України
https://www.youtube.com/watch?v=GrVdVMXb_TU – Залізничний транспорт, його роль у перевезенні вантажів
https://www.youtube.com/watch?v=dU7_CoMXTx0 – Автомобільний транспорт
https://www.youtube.com/watch?v=V2i7kmCtDDg – Значення транзитних перевезень
https://www.youtube.com/watch?v=-SUfBasfe0k – Коли запрацює річковий транспорт в Україні
2. Опрацюйте параграф 37 підручника.
3. Виконайте таблицю у зошиті.

Транспорт України

Вид транспорту
Місце за пасажирообігом
Місце за вантажообігом
Найважливіші магістралі
Найбільші транспортні вузли

4. Знайдіть та запишіть поняття «малий каботаж», «великий каботаж» та наведіть письмові приклади малого та великого каботажу.
5. За допомогою інтернет-ресурсів з’ясуйте, що перевозять трубопроводами «Тольятті – Горлівка – Одеса» та «Калуш – Тисауйварош».
6. Дайте письмову відповідь на питання.
Які міжнародні транспортні коридори проходять територією України? Яку роль вони у зовнішніх економічних відносинах країни вони відіграють?

Тема уроку: «Транспорт світу»
Виконайте завдання:
1. Опрацюйте параграф 38 підручника (автори Г.Д. Довгань, Г. Д. Стадник).
2. Додатково опрацюйте опорно-ілюстративну схему (додається).
3. Перегляньте презентацію:
https://www.youtube.com/watch?v=1QBSn7EXsXo – Транспорт світу
4. Ознайомтеся із статтею «Застосування «зручного прапору» (https://yur-gazeta.com/publications/practice/morske-pravo/zastosuvannya-...) . Випишіть у зошит визначення поняття «країна зручного прапора», переваги, якими користуються власники суден під «зручним прапором» та найбільші країни, які пропонують «зручний прапор».
5. Позначте на контурній карті:
а) країни із найбільшою протяжністю швидкісних залізниць: Китай, Іспанія, Японія, Франція, Туреччина, Німеччина.
б) найважливіші судноплавні річки: Міссісіпі, Дунай, Волга, Парана, Амазонка, Рейн.
в) найбільший річковий порт світу – Дуйсбург.
г) найбільші морські порти: Шанхай, Сінгапур, Роттердам, Гонконг, Шеньчжень, Пусан.
ґ) найважливіші судноплавні канали: Суецький, Панамський, Кільський.
д) найбільші аеропорти-хаби: «Хартсфілд-Джексон», «Хітроу», «Шарль-де-Голль», «Рейн-Майн».
6. Дайте короткі письмові відповіді на питання, користуючись картами атласу, підручником, інтернет-ресурсами.
а) Країна світу із найрозвинутішою мережею автомобільних доріг.
б) Запишіть три морські порти Азовського моря.
в) Вкажіть три найбільші судноплавні канали світу.
г) Країна світу із найбільшою густотою залізниць.
ґ) Запишіть три міжнародні аеропорти на території України.
д) Вкажіть три країни світу із найбільшим торговельним флотом.
е) У якій області знаходиться залізничний вузол Новоград-Волинський?
є) У якій області знаходиться залізничний вузол Куп’янськ?


Джерело:https://geographer.com.ua/tags/9-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81

Немає коментарів:

Дописати коментар